Teruel - Albarracín - Amposta

2 - 6 de gener de 2014 ............................ 1.200 Km

Celebrat any nou tocava una nova sortida. Aquesta tenia un doble objectiu: visitar Teruel i en Jordi, que acabava de néixer a Amposta.

Vam sortir el dia 2, i abans de les tres èrem a Teruel. Després de "dinar", (portàvem un empatx de les festes de nadal impressionant), i després de reposar una estona vam fer una primera incursió al centre. Vam pernoctar al pàrquing que hi ha al costat de l'estació de trens. Vam pujar per l'escalinata, obviant l' ascensor i ens vam dirigir directament a la Plaça del Torico. Després d'un lleuger sopar vam anar a dormir. L'endemà, per l'escalinata vam tornar al centre, vam esmorzar i visitar tot el centre històric sense deixar-nos el mausuleo dels amants de Teruel.

Després vam anar cap Abarracín (catalogat com un dels pobles més macos), vam dinar i vàrem fer la primera incursió al poble. Visita preceptiva primer a l'oficina de turisme i a recòrrer el màxim nombre de carres possibles sota la muralla. Vam anar a passar nit al costat del pavelló on èrem mitja dotzena d' AC's.

L' endemà vam anar al pinar de Ródeno, on vam veure els pinars, les pintures rupestres,...

A mig matí vam posar rumb a Cantavieja, dinant en un resturant pel camí. La nit va ser molt moguda, l'àrea d'autocaravanes de Cantavieja està al costat del pavelló de festes i resulta que celebre la festa dels quintos encara, hi va haver disco mòbil fins les vuit del matí.

El diumenge vam anar cap a Amposta a conéixer el petit Jordi que havia nascut. Fill dels nostres amics Jordi i Eva. Al vespre vam anar a esperar als reis a Tarragona després de passar per l'hospital de Santa Tecla.

El dilluns vam tornar cap a casa per la costa aturant-nos a dinar a Garraf.