L'Escala - Ribes de Freser

17, 18 i 19 de gener ................ 230 Km

El dijous 17,  vam anar a treballar amb La Casona. Al sortir, a la tarda, vam marxar cap a Ribes, un regal de La Vida es Bella i la "morriña" de la Roser ens hi va portar. Una mica abans de les 7h ja estàvem instal.lats al final del carrer de S. Miquel, 42º 18.160' i 2º 10.182' , hi hem estat molt bé. Abans de sopar vam anar a fer un vol per Ribes, trepitjant neu que havia caigut els dies anteriors.

El divendres, una vegada ja havíem esmorzat, vam anar a fer una caminada: Ribes - ermita de S.Antoni - La Cassasa - Ribes amb una durada de 2:30h, acompanyats per volves de neu. La pujada fins a l'ermita és una mica dura pels caminadors novells com nosaltres. La baixada es fa per un camí asfaltat fins a la carretera de Campelles. Mentre pujaven ens anavem trobant clapades de neu, a dalt, a l'ermita, estava tot nevat i a la baixada la neu estava glaçada.

Vam dinar força bé a l' Hotel S. Antoni, just al seu costat surt el camí cap a l'ermita. Ben dinat vam anar passejant una mica fins a La Casona on vam descansar. Cap a mitja tarda hem tornat a sortir a passejar fins al castell de S. Pere i pels carrers més cèntrics de Ribes.

El divendres després d'aixecar-nos vam esmorzar a Ribes, estava plovisquejant i vam decidir anar fins a Sant Joan de les Abadesses, després de fer un tomb pels seus carrers vam anar fins a Besalú(en els nostres viatges és un lloc que ens hi aturem sovint), on vam dinar. Després de descansar una estona vam posar rumb cap a casa.