Port de la Selva-Vic-Espinelves-Viladrau

5 - 8 de desembre .................................... 320 Km

Vam sortir com sempre després d'acabar de l'escola a la tarda. La idea era anar a passar el cap de setmana per Llança i Port de la Selva  i cap allà vam anar.

Vam decidir anar primer a Port de la Selva, vam pernoctar al lloc de costum. Quan vam arribar a Port de la Selva vam anar a fer una volta malgrat el fred que feia. Vam comprar provisions per no passar fred i vam tornar a La Casona. Vam sopar i a dormir amb la calefacció posada.

L'endemà al aixecar-nos bufava una tramuntaneta gelada, mentre emorzàvem, vam decidir canviar de plans i vam posar rumb a Vic, havíem escoltat per la ràdio que hi feien un mercat medieval, aprofitaríem també anar a la fira de l'avet d'Espinelves i a l'àrea d'AC's de Viladrau.

Dit i fet acabats d'esmorzar ens anem cap a Vic. A l'arribada vam veure una gran quantitat de cotxes aparcant a l'entrada i vam decidir fer el mateix. Una vegada aparcats ens vam dirigir cap al centre a veure el mercat, no hi cabia ni una agulla, hi havia una gentada impressionant. Les parades del mercat medieval eren majoritàriament de menjar. Al migdia vam visitar una zona de la fira, vam comprar menjar i vàrem anar a La Casona a dinar i reposar una mica. A la tarda vam tornar per visitar  l'altra zona, la gentada continuava. Ens vam quedar a passar nit al lloc que havíem aparcat, més tard ja érem 4 AC's de costat.

L'endemà, a primera hora, vam anar a Espinelves a visitar la fira de l'avet. A mig matí vam anar fins a Viladrau per veure l'àrea d'autocaravanes que havien inaugurat feia poc. Vam anar al Museu de les Guilleries, molt maco per cert, hi vam veure 3 videos: Serrallonga, dones d'aigua i el Montseny. Ben dinat vam anar a fer una ruta que ens havien dit al museu fins al castenyer de les nou branques.