Les cales de Palafrugell

22 i 23 de novembre .................................... 80 Km

Comença el relat, com moltes vegades, al sortir de l'escola a les 5H. Enfilem cap a Palafrugell, havíem vist que al costat de l'Escola Torres Jonama hi havia un pàrquin de terra i cap allà hi vam anar. Ens va agradar i al ser molt cèntric vam decidir passar-hi la nit.

A l'arribar vam anar a fer un volt per Palafrugell, la Roser es va comprar unes botines. No sé que passa que cada vegada que venim a Palafrugell es compra sabates. Vam comprar una ampolla d'orujo i vam anar a un bar basc a fer uns "montaditos". Tot seguit i per fugir de la fred que feia ens vam anar cap a La Casona que ja tenia la calefacció posada. Vam sopar i a dormir.

L'endemà vam anar a esmorzar al bar Pingüins de la plaça. Ben esmorzat anem a comprar provisions al mercat: garotes, escamarlans, musclos, cloïses, rovellons i pa. Mentre compravem el pa ens trobem amb l' amic Josep, quina alegria! Ens aconsella un lloc per aparcar a Calella, és un petit pàrquins que hi ha a la platja Pelegrí.

Una vegada aparcada La Casona anem pel camí de ronda fins a Llafranch, passem per platges que ens porten molt bon record: Port Bo, el Canadell,... De tornada decidim anar cap a les platges de Pals a dinar. Acabem aparcant a la platja del Racó al terme municipal de Begur, al costat de la platja Gran de Pals, des d'allà i amb la tramontaneta hi havia una vista espectacular sobre el Montgrí i les Medes. Dinem, les garotes no eren gaire plenes, la de mostra que tenien oberta era un engany. Tot molt bo i molt ben cuinat, fem sobretaula amb els carquinyolis i l'orujo. Després la Roser decideix anar a fer migdiada i jo corregeixo un control de medi. Veiem la classificació de la fòrmula 1 a Brasil i mentre suspenen la Q3 decidim avançar la tornada a casa. Per la qual cosa ho guardem tot i cap a L'Escala