Les Gavarres per Tots Sants

1, 2, 3 de novembre.....................................150 Km

El dijous 31, després de sortir de l'escola, vam marxar cap a l' àrea d' AC's de Sant Feliu de Guíxols. Una vegada deixada La Casona ben aparcada vam anar a voltar per Sant Feliu, a passar davant d'una peixeteria vam comprar uns calamarcets i unes gambes per sopar.

L'endemà, 1 de novembre, vam fer el camí de ronda de Sant Feliu a Sant Pol. A la tornada vam entrar a una botiga de menjars preparats on varem comprar entrants pels dies següents. Al mateix carrer vam comprar pa, panellets, vi i orujo, anàvem ben preparats!!!

El dissabte, 2 de novembre, vam anar cap a Santa Cristina d'Aro, on vam esmorzar, després de vuere unes paradetes vam seguir camí fins a Solius on vam visitar el monestir i vam fer una volta pel massís de Cadiretes. Tot seguit vam anar a Romanyà de la Selva on vam visitar la Cova d'en Daina, el mirador de les Mirandes i vam dinar al restaurant El Refugi, per cert molt bé. Ben dinat i després de reposar una bona estona ens vam dirigir cap a Calonge, Palamós fins a la platja de Castell que ens va agradar molt. Vam pernoctar davant del càmping Benelux, que ja es troba tancat. Vam fer una ruta visitant el poblat íber, la roca foradada,...i vam tornar cap al càmping.

Diumenge, 3 de novembre, hem decidit agafar el camí que va a la Fosca, allà hem esmorzat i tot seguit hem continuat a peu fins al centre de Palamós per comprar el diari. El voltat pels carrers més centrics i hem tornat cap a la platja de Castell. Hem vist la carrera de F1 a Abu Dabi, l'Alonso ha fet cinquè. Hem dinat i després de reposar una estona hem tornat cap a casa.