El Montseny, 15 - 17 juny de 2012

Amb aquest viatge hem completat la visita al Montseny. L'hem fet per cada costat i aquesta darrera vegada l'hem travessat. Vam començar a Seva, anavem en busca d'en Crivillé. D'ell només van trobar una escultura a una rotonda a la vora del seu taller. Ens havien parlat molt bé de Seva però no hem sabut trobar els indrets, l'oficina de turisme no ens va ajudar gens, desconeixia la informació que nosaltres portàvem. La senyalització de l'oficina de turisme venint de la part de Girona és deficient, ja ho vam suggerir a l'oficina de turisme que per cert no és un model en les noves tecnologies, tots els cables corren per terra.

Vam passar nit a la vora del camp de futbol, també hem de dir que es nota que és una població satèl·lit, però neta i endreçada.

L'endemà agafem direcció a El Brull i Sta Maria de Palautordera, on després de fer una volta vam dinar veient la classificació de moto GP. A mitja tarda vam anar cap a Breda on vam visitar el centre i vam passar nit al costat de la casa d'un carnisser nascut a Borrassà i amb una casa a L' Escala, o sigui estàvem com a casa.

L'endemà, el diumenge, vam posar direcció cap a casa. Vam esmorçar a Hostalric, en el bar Donoso. D'allà directes a casa. Ara a preparar el viatge de l'estiu a Portugal!!!