El Delta amb els petits

Fa temps que els devíem una sortida als petits (a en Martí i en Dani, l’Oriol encara és massa petit). El dissabte 29, a primera hora els vam anar a buscar i vam posar rumb al Delta. Ens vam aturar a l’àrea del Llobregat a esmorzar i van veure un “barco velero” ancorat a terra. Ben esmorzat vam continuar viatge cap el Delta. La finalitat era arribar a Deltaventur, on vam dinar i vam celebrar els 7 anys d'en Martí, va néixer el 28 d'octubre  de 2004. Després vam visitar les instal.lacions.

Dia 30 d’octubre

A l’endemà vam anar a esmorzar a la plaça del Coc i després vam anar a la platja del Trabucador, on els joves després de dibuixar un sol, que minuts més tard va sortir, van anar en bicicleta, van veure quads-deltes (en Martí petit ho va filmar), es van banyar. A mitja tarda vam anar a la casa de fusta on vam passar la nit després de que els petits anessin amb quads a pedal.

Dia 1 de novembre

Vam tornar a Sant Carles a esmorzar i comprar loteria de l’11/11/11, Sant Martí, i després de les queixes d’en Martí petit, ja que fins el 3 no tenia escola vam tornar cap a Sant Pere, on vam dinar.

Falta la gravació de vídeo d’en Martí, ja la penjarem!!!, però aquesta té feina!!!