Delta de l' Ebre

1, 2 i 3 de març ......................................... 700 Km

Al sortir de l' escola passem a recollir en Martí que ens acompanyarà en aquest viatge al Delta. Puntual, a les cinc de la tarda, era a casa amb la bossa de viatge i la motxilla, tocava fer deures.

El viatge l'hem fet en dues etapes, la primera fins a Vilafranca del Penedès on hem pernoctat a l'area d'AC. A l' arribada hem fet un tomb per estirar les cames i fer algunes compres: cromos, coques de llardons i de vidre. Ben sopat ens les vam cruspir.

Dissabte, dia 1 al matí hem continuat viatge fins Amposta. Hem visitat el centre, ens hem proveït per fer el vermut i unes maduixes per en Martí. A la tarda hem anat a visitat als nostres amics del Delta, en Jordi, l'Eva i el petit Jordi que justament feia 2 mesos. Ens hem quedat a sopar i allà hem pernoctat. En Martí s'ha menjat un ou i hem aprofitat per explicar-li si va ser primer l'ou o la gallina.

El diumenge, 2 de març, hem anat a esmorzar a Sant Carles de la Ràpita i hem comprat més cromos i l'àlbum. Després hem anat a la platja del Trabucador. Per en Martí si no venim fins aquí no hem estat al Delta. Bufava un ventet que feia les delícies dels que practiquen skate-surf. Al migdia hem quedat per dinar amb els nostres amics a Poblenou, ben dinat hem anat cap a Deltebre on hem passat nit al costat del pont nou i de l'Ebre amb altres autocaravanes.

El dilluns, dia 3, hem posat rumb cap a casa on hem arribat al migdia.