Carcasona - Narbona - Perpinyà

6, 7 i 8 de desembre .................................. 420 Km

El dimecres vam anar a treballar amb La Casona. Al sortir, a la tarda. vam posar rumb a Carcasona. Allí vam pernoctar al pàrquing que hi ha davant de la ciutat administrativa que es troba entre La Cité i la Bastida-St Louis, un lloc ideal perquè esta al mig i no és de pagament (a l'estiu no si pot pernoctar). Vam fer una petita excursió pels voltants i vam veure que havíem triat bé. Just entrar a La Casona es posa a ploure. A la nit va fer uns bons xàfecs.

Dijous, a primera hora, vam anar a visitar La Cité (ciutat emmurallada). Vam recòrrer tots els racons, vam visitar el castell i vam passejar per una part de las muralles. Vam anar a dinar a La Casona i a reposar una estona. A mitja tarda van tornar a La Cité a veure l'encesa de llums de nadal i a visitar-la amb l'ambientació dels llums. Feia fred i vam tornar a La Casona a sopar i dormir (després de veure les notícies i la méteo en francès).

L' endemà, el divendres, vam visitar la Bastida- St Louis i el port del Canal de Midi. Vam recòrrer la major part de carrers, vam fer algunes compres i vam anar a dinar a La Casona. Just arribar-hi es va posar a ploure.

A mitja tarda vam decidir anar cap a Narbona hi hem passat moltes vegades però mai l'havíem visitat. Vam pernoctar al costat de teatre, el pàrquing tenia el limitadors d'alçada oberts. Vam visitar el centre de Narbona tot passejant pel Canal de Midi. La tramuntana ha començat a bufar mentre dormíem.

Dissabte al matí vam anar direcció Leucate i vam comprar ostres, cloïses,... al lloc de sempre. Després vam posar rumb cap a Perpinyà, abans d'arribar-hi vam acabar de comprar provisions. Vam aparcar davant de l' alberg de joventut. Vam dinar i després de reposar una estona vam anar a recórrer Perpinyà. Hi havia molt ambient, molta gent pels carrers al voltrant de Le Castillet.

Hem tornat a La Casona i hem posat direcció a casa on hem arribat cap a les set de la tarda. La Casona ja té 119.638 Km.