Per la Ribera d'Ebre i la Terra Alta: (2010)

4 de desembre: L'Escala – Ascó

Vam sortir aviatet, anant primer a Vic, a fer una petita reparació. Després ens vam dirigir cap a Lleida, Maials, Flix i Ascó. Vam aparcar a la vora de l'àrea de serveis que hi ha per les AC. Vam anar a comprar i vam dinar a La Casona. Després de descansar una mica, vam visitar Ascó, vam trobar una fira de nadal, després de comprar varis records i voltar per diversos carrers vam tornar a La Casona.

5 de desembre: Ascó – El Pinell de Brai

La intenció era anar a Gandesa, però només hi vam dinar, ben dinat vam anar cap a El Pinell de Brai, on vam visitar unes bodegues modernistes fantàstiques, uns carrers amb uns pendents impressionants, i unes cases en els penya-segats. Vam sopar ben calentes a La Casona.

6 de desembre: El Pinell de Brai – Miravet

Vam anar a Benifallet, on vam esmorzar. Després vam visitar les Coves Meravelles. Vam baixar pel costat esquerre de l' Ebre fins a Tortosa i vam pujar pel costat dret fins a Mora d'Ebre (volíem travessar amb la barcassa per anar directes a Miravet, però no ens va fer el pes!!!). Vam dinar a La Casona al costat de l'Ebre. Ben dinat vam posar rumb cap a Miravet. Vam visitarel centre fins a l'esglèsia deixant per l'endemà la pujada al castell. Vam sopar en un bar de Miravet.

7 de desembre: Miravet – Falset

Després d'esmorzar al mateix bar on vam sopar ens vam dirigir a peu cap al Castell. El vam visitar amb una guia, llàstima que el dia estava emboirat, perquè les vistes són fantàstiques. Acabada la visita ens vam dirigir cap a Falset, vam anar al mercat, ens vam proveir i vam anar a dinar a La Casona. Per la tarda vam visitar Falset, el Castell de vi i els carrers cèntrics, vam comprar records i vi i vam anar a sopar i a dormir.

8 de desembre: Falset – L'Escala

Després d'esmorzar a un bar de Falset ens vam dirigir cap a L'Escala on vam arribar abans de dinar.

Hem deixat La Casona amb 99.898 Km, la vam comprar amb 90.000 Km.