A la tercera...

Dia 18: L' Escala – Espot

És la tercera vegada que anem a Espot per visitar el Parc Nacional d' Aigüestortes i Estany de Sant Maurici. Diverses causes no ens havien deixar visitar el parc. Vam tornar a fer la ruta de sempre: Girona, Eix Transversal fins a Lleida i pujar cap amun

Dia 19: Espot – Vall Fosca

Al matí varem pujar amb el 4X4 fins l'estany dels Barbs, després, a peu van anar cap el refugi d' Amitges (2.380 m.), l'estany de Ratera i l'estany de Sant Maurici.

A la tarda ens vam dirigir cap a la Vall Fosca, vam aparcar a l'estany de Sallente al peu del telefèric.

Dia 20: Vall Fosca – Boí

Al matí vam pujar amb el telefèric fins a l'estany Gento, després vam continuar a peu fins fins l'estany de Tort (una pujada interessant), vam continuar cap a l'estany i el refugi de la Colomina (2.395 m) fins l'estany Gento i vam baixar a peu per la canal de Pigolo. Una caminadeta de 3h.

A la tarda vam agafar La Casona i cap a Boí.

Dia 21: Boí – Caldes de Boí

Un 4x4 ens va pujar fins el pla d'Aigüestortes. Després, a peu, fins l'estany llong, i vam anar baixant fins la Palanca de la Molina, que és on hi ha el pàrquing de l'entrada. Més de 4 hores caminant.

Eren unes quantes Ac's passant la nit.

Dia 22: Caldes de Boí – Barruera

Al matí un 4x4 ens va portar fins l'embassament de Cavallers, vam continuar a peu fins la cascada i el planell de Riumalo, van tornar a peu fins a Caldes de Boí. Tres horetes més caminant.

Vam dinar a Barruera, i després ens vam banyar a la Noguera de Tort. A Barruera hi ha un parc fluvial, ideal per pernoctar, érem unes quantes Ac's.

Dia 23: Barruera – L'Escala

Vam dinar al coll de Ravell